168.am
Գայանե ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ | Փետրվար 24, 2005,
Անցյալ տարվա մայիսից Վանաձոր-Երեւան միջքաղաքային միկրոավտոբուսների գները 1000 դրամից բարձրացան 1200-ի (խոսքը վերաբերում է Երեւանի «Այրարատ» կինոթատրոնի մոտ գտնվող ոչ պետական միկրոավտոբուսներին, որոնց մեկնարկային կետը Վանաձորում պետական ավտոկայանին հարող տարածքն է)։ Սա վերջին 7 տարում այդ բնագավառում տեղի ունեցած առաջին թանկացումն էր` այն դեպքում, երբ նախկինում նույնիսկ 800 դրամ դառնալու փաստ է «գրանցվել»։ Ամիսներ առաջ, աշնանը, վերոհիշյալ երթուղու գների բարձրացման առիթով հարց բարձրացվեց ԱԺ-ում` Լոռուց ընտրված մի պատգամավորի կողմից։ Եվ, չնայած, կապի եւ տրանսպորտի նախարարը խոստացավ, որ կհետաքրքրվի եւ հարցը կկարգավորի, սակայն հարցը մոռացության մատնվեց թե՛ պատգամավորի, թե՛ նախարարի կողմից։ Իսկ գները շարունակում են մնալ նույնը` այն դեպքում, երբ տարադրամի կուրսը վերջին մեկ տարում ահռելիորեն ընկել է, եւ առնվազն այդ պատճառով գները պետք է իրենց նախկին դիրքն ընդունեին։ Նշենք, որ միջքաղաքային երթուղիների սպասարկման մրցույթները կայանում են մայրաքաղաքում, եւ այս ոլորտը բավականին փակ է։
Հ.Գ. Սույն արխիվային հրապարակումից, որ տպագրվել է 168 Ժամ թերթում 2005թ. փետրվարի 24-ին, պարզ է դառնում, որ նախորդ թանկացումը եղել է 8 տարի առաջ` 2004թ. մայիսիÝ: Եվ, քանի որ այդ առթիվ ԱԺ-ում բարձրացված հարցը այն ժամանակ անուշադրության մատնվեց, ուստի հիմա էլ 2-րդ թանկացումն է արվում` ուղեվարձը դարձնելով 1400 դրամ, ինչի մասին ազդարարվեց օրերս: Հետաքրքիր է այն, որ պատճառաբանվում է բենզինի թանկացումը, մինչդեռ ընդամենը վերջերս հեռուստատեսությամբ ասվեց, որ չնայած դոլարի կուրսը բարձրացել է, սակայն դիզվառելիքն էժանացել է: Հիշեցնենք, որ մինչև 2005թ., երբ երթուղայինների ուղեվարձը 1000 դրամ էր, դոլարի կուրսը շատ ավելի բարձր էր, քան` հիմա: Հարկ է նկատել նաև, որ թանկացումն արվում է խորհրդարանական ընտրությունները "հորով-մորով" անելուց 1 ամիս անց, ինչը, թերևս, նույնպես ընտրությունների ծախսերից դուրս ալու մի ձև է գծատերերի կողմից:
Հ.Գ. Սույն արխիվային հրապարակումից, որ տպագրվել է 168 Ժամ թերթում 2005թ. փետրվարի 24-ին, պարզ է դառնում, որ նախորդ թանկացումը եղել է 8 տարի առաջ` 2004թ. մայիսիÝ: Եվ, քանի որ այդ առթիվ ԱԺ-ում բարձրացված հարցը այն ժամանակ անուշադրության մատնվեց, ուստի հիմա էլ 2-րդ թանկացումն է արվում` ուղեվարձը դարձնելով 1400 դրամ, ինչի մասին ազդարարվեց օրերս: Հետաքրքիր է այն, որ պատճառաբանվում է բենզինի թանկացումը, մինչդեռ ընդամենը վերջերս հեռուստատեսությամբ ասվեց, որ չնայած դոլարի կուրսը բարձրացել է, սակայն դիզվառելիքն էժանացել է: Հիշեցնենք, որ մինչև 2005թ., երբ երթուղայինների ուղեվարձը 1000 դրամ էր, դոլարի կուրսը շատ ավելի բարձր էր, քան` հիմա: Հարկ է նկատել նաև, որ թանկացումն արվում է խորհրդարանական ընտրությունները "հորով-մորով" անելուց 1 ամիս անց, ինչը, թերևս, նույնպես ընտրությունների ծախսերից դուրս ալու մի ձև է գծատերերի կողմից:
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն