пятница, 24 июля 2015 г.

AZAT ANKAKH բլոգը դարձավ 4 տարեկան

Այսօր լրացավ AZAT ANKAKH բլոգի գործունեության 4 տարին:Սույն տեղեկատվությունը բլոգում հրապարակված նյութերի 342-րդն է:Բլոգն իր 4 տարվա  գործունության ընթացքում երկու անգամ ենթարկվել է արգելափակման՝ ժողովրդավարության թշնամիների կողմից. նախ՝ 2012թվի փետրվարին, այնուհետ՝ այս տարվա հունիսին, որի մասին հրապարակումներով հանդես եմ եկել  ֆեյսբուքի իմ անձնական էջում: Այս տարի բլոգի ձեւավորմանն ու տեխնոլոգիական նորույթներով հարստացմանը զուգահեռ, մի ստեղծագործական նորույթ կիրառեցի. իմ այն հրապարակումները կամ գրառումները / որոնք, ելնելով ուղղվածության առանձնահատկությունից, զետեղում էի ֆեյսբուքի իմ անձնական էջում /,  այլ կայքերի կողմից արտատպվելու դեպքում սկսեցի լինքային տարբերակով զետեղել   նաեւ AZAT ANKAKH-ում ՝առավել մեծ դիտողականություն ապահովելու նպատակով:Ըստ այդմ, AZAT ANKAKH-ի նյութերի մի մասն իմ ֆեյսբուքային հրապարակումներն են՝համապատասխան կայքային լինքերով:

ԳԱՅԱՆԵ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն