суббота, 19 сентября 2015 г.

«Գողություն եք արե՜լ...գողությու՜ն...գողությու՜ն...»

  ՊԱՏԱՀԱԲԱՐ ՀԱՅՏՆԱԲԵՐՎԱԾ FRIEND.AM ԿԱՅՔ

 Արդեն երկրորդ նյութն եմ հայտնաբերել ձեր կայքում ՝իմ հեղինակային նյութերից:,,Կոլեկտիվ թունավորումները գործողության մեջ,, իմ հեղինակային հոդվածի տակ /որ 3 օր առաջ ձեր կայքում հայտնաբերեցի, պարզելով, որ այն արտատպված է ՝ առանց հեղինակի անուն-ազգանունը մատնանշելու/, գրել եմ, որ այն վերցված է ֆեյսբուքի իմ անձնական էջից /կամ՝ այն արտատպած կայքերից, որոնք, սակայն, նշել էին հեղինակի անուն-ազգանունը /, բայց իմ դիտողությունից հետո անգամ ձեր կայքում ուղղում չարվեց:Երեկ էլ հայտնաբերեցի իմ անձնական բլոգից ՝ AZAT ANKAKH-ից, ձեր կայքում արտատպած եւ կրկին հեղինակին կամ նյութի աղբյուրը չնշած եւս մեկ նյութ՝,,Կոմունիստները հոսանքի ու գազի թանկացմանը դեմ են, բայց Ռուսաստանին չեն մեղադրում,,: Այդ հոդվածի տակ եւս դիտողություն արեցի, որ այն վերցված է AZAT ANKAKH բլոգից /4.06.2015թ. /, բայց աղբյուրը չի նշվել:Եւ կրկին՝ ձայն բարբառոյ անապատի. այն դեպքում, երբ այդ առթիվ  ձեր կողմից արձագանք չստանալով, ստիպված էի այդ մասին ահազանգել ֆեյսբուքային տարբեր խմբերում: Հիշեցնեմ, որ գոյություն ունի ՀՀ օրենք՝Հեղինակային իրավունքների եւ դրանց խախտումների մասին:

ԳԱՅԱՆԵ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ

Հ.Գ.,,Մենք ենք, մեր սարերը,, ֆիլմի հերոսը կասեր՝,,Գողություն եք արե՜լ...գողությու՜ն...գողությու՜ն...,,

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն