среда, 25 ноября 2015 г.

«3 տարի հետո ով՝սաղ, ով՝մեռած»

          Զրույց՝չկողմնորոշված քաղաքացու հետ

Ժողովուրդը շատ վատ է տեղեկացված սահմանադրական բարեփոխումների մասին:Օրերս մի վանաձորցի կին հարցնում է.,,Ի՞նչ կարծիքի ես, հիմա ո՞րն է ճիշտ, երեւի ,,Այո,,-ն չէ,,՞: Ասում եմ՝,,Դու ,,Այո,,-ի կողմից ե՞ս,,: Ասում է՝,,Ես ուզում եմ իմանամ, որ եթե ,,Այո,, ասենք՝ինչ կփոխվեի, եթե ,,Ոչ,,՝ինչ,,:Բացատրեցի, որ եթե ,,Այո,, ասենք՝պրեզիդենտական համակարգը վերանում է, դառնում ենք խորհրդարանական պետություն, նախագահ չենք ունենալու, այլ միայն՝վարչապետ,,:Թերահավատորեն ասում է՝,,Հա՞ որ, ես կարդացել եմ՝թենց բան չկար,, / Տեսնես էդ ի՞նչն էր կարդացել՝երեւի ,,Այո,,-ի բուկլետը կամ 2005թ. բարեփոխումների գրքույկը. կարող է մի քանիսին դրանից են տվել /:Ասում եմ՝,,Բա դու չես լսե՞լ, որ դաշնակները քարոզում են ,,Այո,,-ն, ասում են, որ արդեն անցնելու ենք խորհրդարանական կառավարման,,: Ասում է՝,,Փաստորեն դաշնակները ,,Այո,, -ի կողմից ե՞ն,,:Ասում եմ՝,,այո,,...Հետո պարզաբանում եմ, որ բարեփոխումներն անցկացնելուց հետո արդեն քաղաքապետ ու գյուղապետ չենք ընտրելու, այլ միայն՝ավագանի, ու ավագանին է քաղաքապետ ընտրելու: Այստեղ հավանություն է տալիս, թե՝,,Ինչի դա ի՞նչ վատ ա որ, կարող ա մի անխելք մարդ գնա քաղաքապետ ընտրի, իսկ էն ժամանակ խելացիները կընտրեն /Իսահակյանը կասեր՝,,հեյ վա՜խ...,,...Կարելի է կարծել, թե ավագանիների մեծ մասը խելքի շատությունից կրակն է ընկել, ու չգիտի, թե ում բաժանի...կամ շարքային ավագանին էդ ի՞նչ փող ունի՝որ առաջադրվի, պարզ չի՞ որ քաղաքապետության կամ գյուղապետության թեկնածուները պետք է նախապես իրենց ընտրյալ ավագանիներին ուզենան առաջադրել ու անցկացնել.../:Բայց՝զրուցակիցս մտահոգվեց, երբ իմացավ, որ օտարերկրյա քաղաքացին էլ կարող է առաջադրվել համայնքապետ՝բարեփոխուների նախագիծն անցնելուց հետո:Ի վերջո՝չկողմնորոշված քաղաքացին որոշեց բոլոր թեր եւ դեմ կողմերը հավաքել մի թղթի վրա՝որպես,,հուշաթերթիկ,,՝կողմնորոշվելու համար.,,Ասում ես այո-ի դեպքում ինչ է լինելու, ոչ-ի դեպքում ի՞նչ,,:Ու մանրամասն գրի էր առնում:Երբ նշեց,, թե՝,,Հիմի մեր տարածքի պատգամավորը Էդմոնն ա, ինքը էլի ոչինչ՝մենք իրանից գոհ ենք,,:Այդ ժամանակ ասացի, որ բարեփոխումների նախագիծն ընդունվելուց հետո արդեն տարածքային պատգամավորներ չեն լինի՜, միայն կուսակցություններ ենք ընտրելու, եւ դա ուժի մեջ կմտնի միայն 3 տարի հետո:,,Ի՜...3 տարի հետո ով՝սաղ, ով՝մեռած,,-ամփոփեց կենսաթոշակառու զրուցակիցս:

ԳԱՅԱՆԵ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն