среда, 8 июня 2016 г.

Հայտարարություն՝ հանուն ժողովրդավարության եւ համացանցային մամուլի զարգացման

Կհամագործակցեմ այն կուսակցության, կազմակերպության կամ հիմնադրամի հետ, ով կաջակցի համացանցային ազատ գործունեությունս՝առանց գրաքննական պայմանների, ի շահ ժողովրդավարության եւ ազատ, այլընտրանքային մամուլի զարգացման, ինչպես նաեւ կֆինանսավորի ավելի քան 70 բանաստեղծություններիս գրքի տպագրումը:Նշեմ, որ 2010թվից սկսած՝հանդես եմ գալիս որպես ազատ լրագրող, 2011թվից՝բլոգեր.իմ անձնական միջոցներով ստեղծել եմ AZAT ANKAKH տեղեկատվական-վերլուծական, իրավապաշտպան բլոգը, 2013թ.՝,,Լրագրողական նոթեր,, եւ 2016թ.՝,,Պատմաքաղաքական,, բլոգները:

AZAT ANKAKH-շուրջ 400նյութերից /որոնցից մի քանիսը իմ ֆեյսբուքյան հոդվածներն արտատպած կայքերից են/ ավելի քան 60-ը, եւ ֆեյսբուքային ավելի քան 400 նյութերից /նոթագրություններն ու հոդվածի կարգավիճակով ստատուսները ներառյալ/ ավելի քան 100-ը արտատպվել են այլ կայքերում՝առավել մեծ տարածականություն ձեռք բերելով եւ նպաստելով հասարակական հնչեղություն պահանջող խնդիրների վերհանմանը՝առավել մեծ շառավղով:2 տարի առաջ AZAT ANKAKH-ը  բացառապես հասարակական կարգով համագործակցեց մի խնդրի առթիվ՝Օմբուդսմենի գրասենյակի հետ, AZAT ANKAKH-ի հրապարակումներին եղել են արձագանքներ՝ՏԻՄ կառույցներից, եւ որոշակի խնդիրներ՝բլոգում բարձրացված կարգավորվել են: 

2014թվի դեկտեմբերից՝բլոգային եւ ֆեյսբուքային հոդվածներիս զուգահեռ՝միաժամանակ գրում եմ բանաստեղծություններ /ներքաղաքական, սոցիալական, ներանձնական, հայրենասիրական.lragrakan.blogspot.com  ,,Ես եւ իմ պոեզիան,, 2014թ.դեկտեմբեր/:Համացանցային գործունեությունս իրականացնում եմ իմ անձնական միջոցների, ինչպես նաեւ՝ժողովրդավարությունը կարեւորող համախոհ-բարեկամների աջակցությամբ, քանի որ, ցավոք, մեր երկրում դրամաշնորհային ծրագրերը, չգիտես ինչու, շրջանցում են համացանցային քաղաքացիական նախաձեռնություններն ու տեղեկատվական-վերլուծական բլոգներին. թեպետ, քանիցս հարց եմ բարձրացրել, որ այն բլոգները, որոնք ապացուցել են իրենց նպատակայնությունը, տեղին կլիներ ֆինանսավորել պետբյուջեից.այնպես, ինչպես  հ/կ-ներին են ֆինանսավորում.թեպետ՝դրանց մի մասը պարզապես ,,թղթի վրա,, են  եւ պարզապես գումարներ են փոշիացնում:Ըստ այդմ՝համացանցային մամուլը բաժանվել է առավելապես պատվեր կատարողների զանազան խմբակների՝առավելապես զազրախոսությամբ եւ պիտակավորումներով համեմված գրառումներով:Լրագրողների մի մասն  իշխանության պատվերն է կատարում, մի մասն՝ընդդիմության, երրրորդները մի կերպ գլուխները պահում են՝ոնց պատահի՝ազատ, անկախ ու ,,անտեր,, կարգավիճակում.եվ սա՝այն դեպքում, երբ երկիրը հեղեված է զանազան դրամաշնորհային ծրագրերով՝,,ժողովրդավարության զարգացմանն,, ուղղված, որոնք տնօրինվում են ,,վերին,, կառույցների կողմից՝ըստ հայեցողության ու նախընտրած շրջապատի:

ֆեյսբուքում ստեղծել եմ 5 խումբ /,,Սփյուռքահայեր,,  ,,Հայկական պետություն,,   ,,Մարդ եւ օրենք,,   ,,Գրական աշխարհ,,   ,,Ձորագէս,, /:Միաժամանակ հանդիսանում եմ ,,Իրական Հայաստան,, խմբի 2 ադմիններից մեկը:Միաժամանակ ունեմ էջեր՝,,Թվիթեր,,   ,,Մայլ-ռու,,  ,,Օդնօկլասնիկի,, ,,Վկոնտակտե-ռու,,   ,,Գուգլ-պլյուս,, ,,Լինկեդին,,ցանցերում:

Համացանցային 5 տարվա ,,հոբելյանական,, գործունեությանս մի գլխավոր խոչընդոտ էլ, ցավոք, տնային պայմաններում համակարգչի բացակայությունն է, որի պայմաններում ստիպված եմ օգտվել ինտերնետ-ակումբների վճարովի ծառայություններից / թեպետ՝նյութերս ինքս եմ հավաքում, ինքս էլ տարածում՝աշխատելով տեղավորվելով որոշակի ժամանակահատվածում /:

ԳԱՅԱՆԵ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ, Վանաձոր

1995թվից՝լրագրող, թղթակցել եմ հանրապետական ու վանաձորյան մի շարք թերթերի,կայքերի,ամսագրերի ու տեղեկագրերի, իրավապաշտպան հանդեսների

2010թվից՝անկախ լրագրող

2011թվից՝լրագրող-բլոգեր

www.azatankakh.blogspot.com

www.lragrakan.blogspot.com

www.patmacan.blogspot.com


e-mail gayane1960@gmail.com
gayanehovsepyan91@gmail.com
gayanehovsepyan6@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն