суббота, 17 ноября 2018 г.

Մի մասոն էլ մենք դառնա՞նք. թե՞ հոգիներս վաճառենք

7 ու կես տարի է՝բլոգային գործունեություն եմ ծավալում/ֆեյսբուքայինին զուգահեռ/:Ստեղծել եմ 3 բլոգ.AZAT ANKAKH/տեղեկատվական-վերլուծական, իրավապաշտպան ուղղվածությամբ/, Լրագրողական նոթեր/նաեւ՝գրական ուղղվածությամբ/ եւ Պատմաքաղաքական բլոգ:/:Բլոգեր դարձա այն բանից հետո, երբ համոզվեցի, որ հայաստանյան լրատվական դաշտում տեղ գտնելու համար ,,տանիք,, է պետք.անպես, ինչպես պետական համակարգում աշխատանք ունենալու կամ՝ունեցած աշխատանքը չկորցնելու, ու ստիօված էի ,,գուգլ,, համակարգի անվճար գրանցման ծառայությունից օգտվել/դրա համար մեծապես շնորհակալ եմ գուգլից էլ ֆեյսբուքից էլ/:7ու կես տարվա ընթացքում ինձ այդպես էլ չհաջողվեց քաղաքացիական նախաձեռնությանս համար, կամավորական լրագրողական գործունեության ու հասարակական-քաղաքացիական ակտիվությանս համար որեւէ դրամաշնորհային ծրագրից օգտվել.եւ սա՝այն դեպքում, երբ քանիցս է քննադատվել, որ տարիներ շարունակ ահռելի գումարներ են փոշիացվել այս ու այն աննպատակ ծրագրերի անվան տակ:Պարզաեպս աբսուրդ է.քաղաքական հատուկ ուղղվածությամբ գործունեություն ծավալողներն ու բհայհոյախոսներն օգտվում են գրանտներից՝,,ժողովրդավարության եւ մարդու իրավունքների անվան տակ,, տրվող, բայց քաղաքական շահ չհետապնդող այլընտրանքային լրատվական աղբյուրը, որ լուսաբանում է մարդու իրավունքների խախտումները, հասարակության ներսում առկա հիմնախնդիրները, որոնք հաճախ դուրս են մնացել մամուլի ուշադրությունից, չի ֆինանսավորվում ոչ գրանտից, ոչ պետությունից ,ոչ որեւէ հիմնադրամից/հետո էլ ասում են, թե մեր երկրում քաղաքացիական նախաձեռնությունները խրախուսվում են,,/:Ինչ է, պետք է պարտադիր հակառուսական քարոզչությու՞ն անենք, կամ լեսբոգոմիկների իրավունքնե՞րը լուսաբանենք, որ դրամաշնորհային  ծրագրից օգտվենք, թե՞ մի մասոն էլ մենք պիտի դառնանք, կամ հոգիներս վաճառենք:Ինչքա՞ն սպասենք, որ քաղաքացիական նախաձեռնությունների խրախուսաման հիմնադրամները/եթե կան այդպիսիք՝մեր երկրում/ դառնան հասանելի քաղաքական շահեր չհետապնդող ստեղծագործողներին/ եթե չկան նման հիմնադրամներ՝թող ստեղծվեն/:Հիմա ես ո՞ր կարգի քաղաքացիների թվին եմ պատկանում, եթե 7ուկես տարվա ընթացքում իմ անձնական խնայողությունների,փոքր նվիրատվությունների,  հարազատների ու բարի կամեցողների աջակցությամբ, նախկին իշխանությունների կողմից իմ գործունեության հանդեպ թշնամական վերաբերմունքի, տեռորի ու հետապնդումների ,սոցիալական կեղեքումների ու գլխիս կեղծ ու իրական վարձեր փաթաթելու պայմաններում շարունակել եմ պահպանել լրագրողի ու հասարակական ակտիվիստի իմ կեցվածքը, քանի որ ստեղծագործող մարդը չի կարող ձեռքերը ծալած պարապ նստել ու միտքը բթացնել.չէ՞ որ ամեն մարդ պետք է աշխատի իր նախասիրությանը համապատասխան/ինչպես երեկ իրավացիորեն նկատեց ազգագրագետ Հրանուշ Խառատյանը՝Հ-1-ի եթերով,աշխատանքի զբաղվածության վերաբերյալ բանավեճի ժամանակ:Ցավոք, այդ հաղորդման ընթացքում չհնչեց այն միտքը, որ թե նախկինում, թե հիմա՝մշակությին ոլորտի, մտավորականության բնագավառի թափուր աշխատատեղերը շարունակում են մնալ ԽԾԲ-ով կամ՝անհասանելի, կուսակցականացված, չկա բավարար հրապարակայնություն, որպեսզի մտավորականը կարողանա իր ընդունակություններին համապատասխան աշխատանք գտնել:

,,,,Աշխատաշուկայում ամենամեծ պահանջարկն այսօր գրտնակողներն են.գրտնակ-թեւեր չունեմ՝թե գնամ գրտնակող աշխատեմ, հացավաճառ լինելու համար էլ արդեն տարիքային ցենզ է գործում/ավագ սերնդի կանանց կարող են լավագույն դեպքում առաջարկել ,,աշխատանք՝մի փոր հացի դիմաց,,.հավաքարարի աշխատանքը հարգում եմ, բայց դրա համար էլ պրոֆեսիոնալիզմ ու փորձառություն է պետք/էլիտար հիմնարկներն անգամ քաստինգներ են անցկացնում՝հավաքարար ընդունելու համար/:Պատգամավորությունն էլ ձեզ լինի, պաշտոններն էլ, տնաշեններ կամ տնաքանդներ, բա գոնե ստեղծագործողների աշխատանքը գնահատեք կամ այդ ոլորտի պետական աշխատատեղերը դարձրեք հասանելի, որ գոնե ստեղծագործող մարդը կարողնա արեւի տակ տեղ ունենալ....Թե չէ մեկ էլ տեսար՝հարցնում են.,,Ինչքա՞ն ես ստանում,,.ու չգիտես խնդաս, թե լաս, որ չնայած 23 տարվա լրագրող ես ու 7 ուկես տարվա բլոգեր, բայց՝,,օդում կախված,, քաղաքացի ես, ու ոչ նպաստառու ես, ոչ աշխատող. ոչ թոշակառու.դեռ մի բան էլ՝դու ես քո համացանցային գործունեությանդ ,,հովանավորն,, ու ,,մենեջերը,,՝քո անձնական խնայողությունների  ու պատահական ,,փախած,, եկամուտների հաշվին....Այն էլ՝վերջին 3 տարում ստիպված ես կրկնակի թանկ վճարել, քանի որ ինտերնետային ծառայություններն էլ են թանկացել, իսկ դու անգամ անձնական համակարգիչ չունես եւ օգտվում ես ,,ինտերնետ-ակումբներից,,:

ԳԱՅԱՆԵ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ,Վանաձոր, ազատ լրագրող,բլոգեր


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն