пятница, 21 августа 2020 г.

Լոռու մարզպետ Անդրե Ղուկասյանին

 

Վանաձոր քաղաքի 


Լոռվա 14 հասցեի բնակչուհի 



Լիլի Լամբարյանից 

                                       Դիմում

Դեռեւս 13.06.2019թ. Ձեզ դիմել էի իմ տանը կից ապօրինի կառույցի հետ կապված հարցով:Չնայած 4.07.2019թ. պատասխանի մեջ հավաստիացրել էիք. որ հարցը կուսումնասիրվի համայնքապետարանի կողմից, սակայն անցել է ավելի քան 1 տարի,բայց խնդիրը ոչ միայն չի լուծվել, այլեւ ապօրինի շինության տերը՝Հայկազ Ղազարյանն ավելի է ընդլայնել իր գործունեությունը/նախկինում եղած պոլիէթիլենային թաղանթը՝ամառանոցի,այժմ  փոխարինվել է ազբոշիֆերով. ապօրինի կառույցը շարունակում է գործել որպես ավտոնորոգման արհեստանոց, իսկ դրա աղմուկը շարունակում է խանգարել իմ անդորրը, մեքենաներն էլ գազով են վերանորոգվում, ու ես մտավախություն ունեմ, որ դրանից կարող է վթար առաջանել/, իսկ իմ բողոքներին ի պատասխան  Ղազարյանն անվայել արտահայտություններով վիրավորում է ինձ/չնայած դեռեւս 19.02.2019թվին զգուշացվել էր Բազումի ոստիկանության կողմից.այն էլ՝երկրորդ անգամ/:Հիշեցնեմ, որ ձեր գրավոր պատասխանից  հետո ինքը՝Հ.Ղազարյանը ու կինն ինձ վիրավորել են ՝18.12.2019թ., առավոտյան ժամը 19-ին.ընդ որում՝կնոջն անվայել արտահայտություններ էր օգտագործումնաեւ կինը,ամուսնուց հետ չմնալով/:Ես այդ առթիվ չէի կարող կրկին դիմել ոստիկանություն, որովհետեւ ինքը նորոգում է նաեւ նրանց մեքենաները:

Առ այսօր որեւէ գրավոր պատասխան չեմ ստացել Վանաձորի քաղաքապետարանից:

Կից ներկայացնում եմ

1. Նախկին դիմումիս պատճեն

2.Բազումի ոստիկանության երկրորդ պատասխանը՝19.02.2019թ. 3.Ձեր գրավոր պատասխանի պատճեն:

4.Լիազորագիր՝որդուս, Խաչատուր Յուրիկի Մարգարյանից առ այն, որ ես ունեմ իրավունք՝նրա փոխարեն հանդես գալ տան հետ կապված հարցերով/նշեմ, որ նա վերոնշյալ հասցեի տան համասեփականատեր է ինձ հետ միասին,ներկայումս բնակվում է Ռուսաստանում/:Չնայած Դուք նշել էիք, որ խնդիրը քաղաքապետարանի իրավասության շրջանակներում է, սակայն ես քաղաքապետարանից հույս չունեմ, որ նրանք խնդիրը կկարգավորեն:Իմ պահանջն է հատուկ լիազորված մասնագետ հրավիրեն, տեղում վիճակը ուսումնասիրելու եւ հասցված վնասները ճշտելու, միաժամանակ՝իմ պատից նրա պատն առանձնացնելու. արհեստանոցի գործունեությունը դադարեցնելու:Ինձ միաժամանակ հետաքրքրում է, թե արդյո՞ք Ղազարյանն օրինական թույլտվություն ունի՝արհեստանոց աշխատեցնելու:Ակնկալում եմ Ձեր միջամտությունը՝խնդրի կարգավորման գործում:

Դիմող՝                                                                Լիլի Լամբարյան

....

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն