пятница, 11 декабря 2015 г.

Բա ուրեմն Քոչարյանն էլ էդքան «խաթր»չունե՞ր

Այն մասին, թե ինչպես ,,սկզբունքային,,մանկավարժը ,,ոչ,,-ից թեքվեց ,,այո,,-ի կողմը





Հանդիպեցի մի ծանոթ մանկավարժի, ով մինչեւ սահմանադրական բարեփոխումների հանրաքվեն՝ պնդում էր, որ ,,ոչ,,-ի կողմ է, քանի որ  չի ուզում ,,անպրեզիդենտ երկիր,, ունենալ / այդ առթիվ հոդված էի զետեղել ֆեյբուքում /:Հարցրի, թե արդյո՞ք խոստմանը հավատարիմ է եղել ու ,,ոչ,, է քվեարկել:Ցրտից թե ամոթից շիկնած՝ասաց.,,Գնացի ,,այո,,քվարկեցի,,:Զարմացած հարցիս, թե ,,Ինչպե՞ս, բա չասեցի՞ր, որ ,,ոչ,, ես քվեարկելու,,՝ պատասխանեց, թե ,,Գիտե՞ս, այս օրերին հեռւստացույցով տեսա, որ Ավետիք Իշխանյանը քննադատում է նախագիծն ու ասում, թե այն հետադիմական է, քանի որ դրա ընդունումը մեզ կտանի դեպի կղերականության ժամանակներ, ասի՝ուրեմն լավ սահմանադրություն է, որ դեպի կղերականություն ենք գնում,,: Այ քեզ բա՜ն...էս ու՞ր ենք հասել, եթե մանկավարժը կղերականություն է ողջունում:Մնում է՝տեր-Թոդիկի մանկավարժությունն էլ հետ բերենք ու պրծնենք, թող ուսուցիչներն ինչքան ուզում է՝,,տփեն,, աշակերտներին: Հետո էլ, որպես արդարացում, թե՝,,Գիտե՞ս, ես հետո կարդացի նախագիծը, այնտեղ...,, ու սկսեց եկեղեցու  դերի մեծացման հետ  կապված ինչ-որ դրույթներ վկայակոչել:Ասացի՝,,Բա ուրեմն էդքան քաղաքական գործիչների ասածը քո համար հե՞չ, որ ասում էին՝գնացեք ,,ոչ,, քվեարկեք,,: Ասում է՝,,Էդ ովքեր ե՞ն որ,,:Սկսեցի Րաֆֆի Հովհաննիսյանից, արհամարհանքով թե՝,,Րաֆֆին հեչ.ես նրան քաղաքական գործիչ չեմ հաշվում,,: Չնայած գիտեի, որ էն մյուսներին էլ է ,,փութուկոտ դնելու,, այդուհանդերձ, համբերությամբ զինված՝սկսեցի թվարկել.Լեւոն տեր-Պետրոսյան, Պարույր Հայրիկյան, Ժիրայր ՍԵֆիլյան...Այնուամենայնիվ ՝զրուցակցիս դեմքի արհամարհական արտահայտությունը փոխվեց, երբ նրա երբեմնի կուռքի՝Ռոբերտ Քոչարյանի անունը տվեցի / որ վերջինիս հայրենակիցն է /, ու ասաց.,,Այ Քոչարյանն ուրի՜շ...ես նրան հարգում եմ,,:Ասեցի՝,,Բա որ հարգում ես, բա ուրեմն Քոչարյանն էլ էդքան ,,խաթր,, չունե՞ր, որ գնացիր ,,այո,, քվեարկեցիր,,:Այստեղ զրուցակցիս բախտը բերեց, քանի որ հանդիպեց իր ծանոթներից մեկին, ու մեր զրույցն ընդհատվեց:Չի բացառվում, հաջորդ անգամ ինձ տեսնելիս ձեւացնի, թե բջջայինով տաք-տաք զրուցում է ինչ-որ մեկի հետ:

ԳԱՅԱՆԵ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն