суббота, 5 декабря 2015 г.

Հետո էլ ասում են՝«Պահանջեք, անպայման պահանջեք կտրոնը»

Օրեր առաջ Վանաձորի դեղատներից մեկում էի: Հերթ էր ՝հո հերթ չէր՜...Մինչեւ հերթն ինձ կհասներ՝նկատեցի, որ ոչ մեկին կտրոն չեն տալիս:Որոշեցի պահանջել՝1200դրամի առեւտրի դիմաց:Պահանջս լսելով՝նախ երկար ու կասկածանքով դեմքիս նայեց  վաճառողը/երեւի մտածելով, թե կամ ,,ագենտ,, է, կամ՝մոլորյալներից վերջին մոհիկանը, որ դեռ հավատում է կտրոնային վիճակախաղին /:Հետո խնդրեց սպասել:Երբ այդ ընթացքում մի քանիսին էլ սպասարկեց, ու տեսավ, որ դեռ սպասում եմ, վաճառողը երեւի որոշեց, որ ես ամենալուրջ տրամադրություններով եմ ու դժկամորեն մոտեցավ ապարատին՝նոր-նոր միացնելով...լիցքավորելու նպատակով:Պարզվեց, որ պետք է էլի սպասեմ, մինչեւ ապարատը լիցքեր հավաքի:20 րոպե անց՝արդեն հաջորդ վաճառողն ինձ մոտեցավ՝որպես նոր եկածի ու հարցրեց, թե ,,ձեզ ի՞նչ էր պետք,,: Ու երբ իմացավ, որ սպասում եմ կտրոնին՝ակնհայտ դժկամությամբ առաջարկեց սպասել՝մինչեւ ,,միանա,,. բայց՝այլընտրանք էլ առաջարկեց.,,Կամ պետք ա հետո գաք,,:Շա՜տ ոգեւորիչ առաջարկ էր, շատ...Օրն արդեն մթնում էր, ու կիսամութ փողոցներով տուն հասնելը վտանգավոր էր.մանավանդ, որ քաղաքում ամենուր թափառող շներ են վխտում:Ըստ այդմ, ստիպված էի հրաժարվել ,,Տեր եղեք ձեր իրավունքներին,, քաղաքացիական կարգախոսից ու աճապարել՝մտքիս մեջ անհասցե հայհոյելով երկիրն այս օրը գցողներին ու, բնականաբար՝նրանց, ովքեր վաճառակետերին ,,խլամ,, հաշվիչներ են տրամադրում:Հետո էլ ասում են՝,,Լավ բան գրի,,.բանկում վճարում ես կատարում՝ասում են ՝,,Սպասեք ծրագիրը միանա,,, ապրանք ես կշռել տալիս՝պարզվում է կշեռքը վաճառողի կողմից է միայն ցույց տալիս, գնորդի կողմից ցույց չի տալիս, կամ՝առհասարակ ոչինչ ցույց չի տալիս՝ու պատճառաբանում են, թե ,,արեւը վրեն է ընկել, խանգարում է,,  կտրոն ես պահանջում՝սպասեցնում են, համացանց ես մտնում՝,,վիրուսներն,, են խանգարում...Դե արի ու լավ բան գրի...

ԳԱՅԱՆԵ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն