четверг, 1 марта 2018 г.

Կարմիր Խաչի հայաստանյան գրասենյակին,Հելսինկյան քաղաքացիական ասամբլեայի Վանաձորի գրասենյակի ղեկավար Արթուր Սաքունցին, Հայաստանի Հելսինկյան կոմիտեի նախագահ Ավետիք Իշխանյանին

                                                                                                          Հայտարարություն

Երեկ, փետրվարի 28-ին, այն բանից հետո, երբ քաղաքի 6 բանկերից փորձեցի սպառողական վարկ վերցնել եւ անհաջողության մատնվեցի/քանի որ հայտերս մերժվեցին՝,,վարկային պատմություն,, չունենալու,, եւ ,,անբավարար եկամուտներ,, ունենալու պատճառաբանությամբ/, իմ անձնական  բլոգում զետեղեցի եւ համացանցում տարածեցի Բաց նամակ՝ուղղված ՀՀ նախագահ Սերժ Սարգսյանին, ահազանգելով, որ 55 տարին լրացած կանայք, որոնք  հանգամանքների բերումով չեն աշխատում, սոցիալական ծանր իրավիճակի մեջ են, թոշակ չեն ստանում,/որովհետեւ կենսաթոշակային ,,բարեփոխումների,, արդյունքում թոշակային տարիքի շեմը 55-ից հասցվել է 63-ի/, վարկ էլ չեն կարող ստանալ, եթե ,,վարկային պատմություն,, չունեն, իսկ նրանց ԽՍՀՄ ավանդների փոխհատուցման նվազագույն տարիքային շեմն էլ 86 տարեկանն է։Եվ ուրեմն ու՞ր գնան այդ կանայք, որոնց վզին պարբերաբար կոմունալ վարձերի բեռ է փաթաթվում՝էլ ավելի ծանրացնելով վերջիններիս սոցիալական վիճակը․այս հարցադրումն էի ուղղել ՀՀ նախագահին , որին ուղղված մի Բաց նամակով էլ հանդես եմ եկել 2017թ․դեկտեմբերին՝կապված ,,Վեոլիա-ջուր,, ընկերության եւ ՀԾԿՀ-ի համատեղ ապօրինությունների հետ։

Եվ ահա,թերեւս որպես ,,արձագանք", երեկ, ուշ երեկոյան, ժամը 21-22-ի սահմաններում մեր բնակարանի դուռն են թակում տեղամասային էլցանցի տեսուչները, միանգամից սպառնալով․,,Ինչի՞ չեք վարձը մուծել, հենց հիմի անջատում ենք,,։Եթե նրանց այցը լիներ ցերեկով, ինչ-որ տեղ հասկանալի կլիներ, չէ՞ որ կարող էին քաղաքակիրթ բանակցությունների մեջ մտնել։Բայց ,,տարօրինակ պատահականությամբ,, այն տեղի ունեցավ նախագահին համացանցում Բաց նամակ ուղարկելուց 2-3 ժամ անց՝ուշ երեկոյան/պատճառաբանեցին, թե իբր ցերեկով էլ են եկել, բայց ցերեկը նման այց կամ հեռախոսազանգ չի եղել/։

Ցավալի պատմությունը կրկնվում է։10-13 տարի առաջ հայրս՝հանգուցյալ Գեորգի Հովսեփյանն  էր փոստով նամակ ուղարկում ներկայիս նախագահին/որ այն ժամանակ վարչապետ էր եւ միաժամանակ շախմատի ֆեդերացիայի նախագահ/, խնդրելով, որ իրեն ԲՇՏ-ի պետի պաշտոնից ,,բռնությամբ,, թոշակի ուղարկելուց հետո գոնե շախմատի դասաժամեր հատկացնեն, որպես փորձառու եւ կարգային շախմատիստի/կամ՝ահազանգում էր տեղական իշխանությունների ապօրինությունների մասին,իր աշխատանքային եւ կենսաթոշակային իրավունքների խախտումների մասին՝որեւէ համապատասխան  բարձրաստիճան պաշտոնյայի/, ու նամակից օրեր անց՝մեր ընտանիքի նկատմամբ որեւէ սադրանք կամ կենցաղային բնույթի ահաբեկչություն էր կիրառվում։Հիմա՝,,իրավահաջորդության,, իրավունքով հալածանքները շարունակվում են Հովսեփյան ընտանիքի վերջին մոհիկանների նկատմամբ ու մեր դեմ պայքարը թեժանում է հատկապես այն ժամանակ, երբ համացանցում հանդես եմ գալիս իշխանության համար ոչ հաճո հրապարակումով՝կապված սոցիալական ու իրավական անարդարության, մարդու իրավունքների ոտնահարման հետ։

Այսօր ես՝22 տարվա լրագրողս, որ մշտապես հանդես եմ եկել լրատվական դաշտում՝անկախ այդ գործունեության համար վարձատրվել-չվարձատրվելու հանգամանքից/ մարդու իրավունքների պաշտպանության ոլորտում, իմ անձնական խնայողությունների եւ նվիրաստվությունների միջոցով կարողացել եմ 6 տարում ստեղծել 3 բլոգ/տեղեկատվական-վերլուծական, պատմաքաղաքական եւ նոթագրական բնույթի/, ֆեյսբուքյան մի քանի խմբեր/որոնցից  2-ը՝իրավական ուղղվածության/,ստիպված եմ պայքարել 2 ճակատով․մի կողմից իմ դեմ դատական հայց է ներկայացրել ,,Վեոլիա-ջուրը,,/ապօրինաբար արհեստական ուռճացված ,,պարտք,, սարքելով/անհայտ ու կասկածելի, վիճահարույց որոշմամբ՝ջրի վարձը անջրաչափ բաանորդների համար 5400դրամ դարձնելու վերաբերյալ, որի մասին ոչ մի հիշատակություն չկա անգամ այդ որոշումն իբր հաստատած ՀԾԿՀ կայքում/ որի մասին երեկ էլ․փոստով հարցում եմ ուղղել Հասարակական պաշտպանների միությանը/,ստիպված եմ ժամանակի մի պատկառելի մասը հատկացնել դատարանական գործողությունների հետ կապված թղթաբանությանը՝միաժամանակ շարունակելով ,,Վեոլիայի,, ապօրինությունների մասին մերկացումները՝համացանցում՝այդ նպատակով ֆինանասական ռեսուրսներ ծախսելով առանց այդ էլ ծայրահեղ սուղ միջոցներից․մյուս կողմից՝ֆիզիկական գոյություն պահպանելու եւ որպես մարդ, քաղաքացի եւ ստեղծագործող մտավորական մնալու համար ֆինանսական աղբյուրեն որոնել։Այս կերպ այս երկրում գոյություն քարշ տալն այժմ ծայրաստիճան նվաստացուցիչ է՝զգալով մշտական ճորտային կախվածություն՝վարձերից ու սոցիալական պատանդի դերում լինել, ինքնազգացողություն ունենալով, թե ապրում ես միայն վարձեր մուծելու եւ դրանց ֆինանսավորման աղբյուրներ որոնելու նպատակով։Վերջին 2 տարում ստիպված եմ եղել շուկայականից անհամեմատ էժան գներով վաճառքի հանել անձնական եւ ընտանեկան գույքի, անգամ՝ընտանելան սրբություն համարվող իրերի զգալի մասը՝գոյություն պահպանելու եւ պարբերաբար բարձրացվող վարձերի բեռից դուրս գալու նպատակով։Իսկ հիմա հայտնվել եմ կոմունալ ծառայություններից/հոսանքից, ջրից/զրկվելու եւ բնակարանը արգելանքի տակ հայտնվելու վտանգի առաջ, որի դեպքում անհնար կլինի այդ բնակարանի հետ որեւէ  առուվաճառքի կամ գրավադրման գործողություն կատարելը։Այն չեմ կարող անգամ գրավադրել՝վարկ վերցնելու նպատակով, քանի որ դրա համար նախ պետք է գնահատման հետ կապված ահռելի ծախսեր կատարես/ինչը հավաստեց բանկային իրավաբանը/, որից հետո հայտնի էլ չէ, թե արդյո՞ք  28 տարի չվերանորոգված, վրան կոմունալ պարտքերի հիմնավորված ու չհիմնավորված բեռ հավաքած, ջրատար համակարգը կառուցվածքային բարեփոխումների չենթարկված ու գազամատակարարմամբ չապահովված բնակարանի գինը ,,կձգի՞,, այն գումարը, որ տրամադրում է բանկը։Մյուս կողմից՝ հայտնի չէ, թե արդյո՞ վարկ վերցնելու դեպքում կարող ես մարել այն, եթե այդ ընթացքում կայուն եկամուտ չունենաս, եւ արդյո՝՞ չես հայտնվի փողոցում։Հետեւաբար, խնդիրն ավելի գլոբալ է, քան՝,,մեկ առանձին վերցրած,, տեղամասի տեսուչ-էլեկտրիկների գիշերային այցը, քանի որ այս իշխանության համակարգում անգամ աշխատանք գտնելն է ռիսկային ու վտանգավոր, իսկ իշխանության հետ համագործակցությունը՝իմ քաղաքացիական սկզբունքների հետ անհամատեղելի։Հետեւաբար, ստիպված եմ քաղաքական ապաստան փնտրել որեւէ քաղաքակիրթ երկրում, որտեղ կերաշխավորվի իմ ապահով գործունեությունը/արդեն իսկ համացանցում հանդես եմ եկել հայտարարությամբ՝սփյուռքահայ համայնքում աշխատանք փնտրելու վերաբերյալ/։Ակնկալում եմ ձեր միջամտությունը՝բողոքս միջազգային իրավապաշտպան կառույցներին, Կարմիր Խաչի միջազգային գրասենյակին թարգմանաբար հասցնելու հարցում, այն համարելով որպես սկզբունքային մտավորականի սոցիալական ոչնչացմանն ուղղված դրսեւորում՝ՀՀ իշխանության կողմից։Հիշեցման կարգով նշեմ, որ իմ եւ իմ ընտանիքի նկատմամբ շուրջ 15 տարվա հալածանքների/իշխանությունների կողմից/ եւ իմ լրագրողական գործունեությունը խոչընդոտելու մասին պարբերաբար ահազանգել եմ  մամուլում եւ համացանցում, ահազանգել միջազգային կառույցների ներկայացուցիչների, առանձին դեպքերի մասին էլ գրավոր տեղեկացրել նաեւ Ձեզ․առկա են համապատասխան փաստաթղթեր։

ԳԱՅԱՆԵ ՀՈՎՍԵՓՅԱՆ,Վանաձոր, ազատ լրագրող, բլոգեր    

1․03․2018թ․

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն