суббота, 3 марта 2018 г.

Հակընդդեմ հայց՝ընդդեմ իմ դեմ դատական հայց ներկայացրած ,,Վեոլիայի,,․սույն դիմումը հանձնվել է Լոռու մարզի ընդհանուր իրավասության դատարանին

Լոռու   մարզի ընդհանուր իրավասության դատարանի                                    դատավոր Տիգրան  Գրիգորյանին պատասխանող Գայանե Հովսեփյանի 

                Հակընդդեմ հայց՝ընդդեմ իմ դեմ հայց ներկայացրած,,Վեոլիա,, ՓԲընկերության

Նկատի ունենալով, որ Ձեր վարույթում գտնվող ԼԴ/2571/0217/ քաղգործի առթիվ փետրվարի 22-ին ներկայացրել եմ ,,Վեոլիային,, ուղարկած դիմումի պատճեն, որով ընկերությունից պահանջել եմ պարզաբանել, թե ինչու  2017թ․հունվարին իմ կողմից մուծած 2000դրամ գումարը չի երեում 2017թ․փետրվարի անդորրագրում, հարկ եմ համարում տեղեկացնել, որ սույն թվի փետրվարի 21-ին, ի պատասխան դիմումիս՝ ,,Վեոլիան,, ուղարկել է գրավոր պատասխան՝ընկերության գործադիր տնօրենի կողմից/որ ստացա փետրվարի 2-ին/, որտեղ նշվում է, որ ,,Վեոլիան,, չի հանդիսանում նախորդ ջրամատակարար կազմակերպությունների իրավահաջորդը, եւ իմ կողմից կատարած վճարումը ,,արտացոլված չէ ,,Վեոլիա,, ընկերության տվյալների բազայում, իսկ ստուգման արդյունքում նախորդ ջրամատակարար կազմակերպությունում առկա գերավճարը ,,Վեոլիա,, ընկերության բաժանորդային քարտին տեղափոխելու համար անհրաժեշտ է դիմել ,,Հայջրմուղկոյուղի,, ՓԲԸ։

Փաստորեն, Վեոլիան,, փաստում է, որ ես կատարել եմ ,,գերավճար,,/թեպետ՝չի մատնանշում, որ այն վերաբերվում է 2000դրամ մուծած գումարին/։Եթե այդ գումարը գնացել է նախորդ մատակարար կազմակերպությանը,որից այն ,,Վեոլիայի,, օգտին փոխանցելու համար պետք է դիմեմ Հայջրմուղկոյուղու գրասենյակ, ապա ուրեմն ,,Վեոլիան,, էլ պարտավոր է 2017թ․հունվարին իմ հաշվեհամարին գրանցած նոր սակագինը՝5399դրամ, ետ վերցնել, չներառելով որպես ,,պարտք,,/եթե հունվարին դեռ դեկտեմբերի մեջ ենք, ի՞նչ հիմքով է հունվարի հաշվի քաղվածքում ամրագրել նոր սակագինը, որը, սակայն, չի երեում 2017թ․հունվարի անդորրագրում․այն կցված է գործին/։Եվ հետո, եթե ես նոր սակագին մասին պաշտոնապես ստեղեկացվում եմ այս տարվա փետրվարի 13-ից/թեպետ՝ինձ չի հաջողվել նոր սակագնի մասին լիարժեք տեղեկություն ստանալ ՀԾԿՀ կայքից/, ինչու՞ պետք է պատրաստակամություն հայտնեմ այդ սակագնով հաշվարկած գումարը ժամանակացույցով մարել։Պահանջում եմ պարտադրել ,,Վեոլիային,, գումարի վերահաշվարկ եւ ճշտում կատարել՝նախքան նոր պայմանագիր կնքելը։Միաժամանակ պահանջել հայցին կցել այն որոշումը, որով ջրի սակագինը բարձացվել է։Այդ որոշումն ինձ չի հաջողվել հայտնաբերել ՀԾԿՀ կայքում, ինչը հիմք է տալիս ենթադրելու, թե այդ առթիվ հնարավոր է, անգամ կոնկրետ որոշում չկա։

Ներկայացնում եմ 

1․Հակընդդեմ հայցի եւս մեկ օրինակ

2․Վեոլիայի,, կողմից 2018թ․փետրվարի 21-ին ինձ ուղարկված պարզաբանման պատճեն՝2օրինակից։

Դիմող՝                     Գայանե Հովսեփյան


Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն