четверг, 22 февраля 2018 г.

Այսօր Լոռու մարզի ընդհանուր իրավասության դատարանին ներկայացրի լրացուցիչ տեղեկություններ,որոնք ներկայացվում են ստորեւ

                                                 Լոռու մարզի ընդհանուր իրավասության դատարանի դատավոր Տիգրան Գրիգորյանին պատասխանող Գայանե Հովսեփյանից                                                                                                                                                                                  Լրացուցիչ տեղեկություններ

Նկատի ունենալով, որ ,,Վեոլիա,,ՓԲԸ-ի հայցով ինձնից 32200դրամ ջրի վարձի պարտքի եւ 1500դրամ պետտուրքի բռնագանձման վերաբերյալ ս․թ․փետրվարի 14-ին սկսված, Ձեր վարույթում գտնվող քաղգործը/ԼԴ 2571/02117/ընդմիջվեց մինչեւ ս․թ․մարտի 7-ը՝իմ եւ ,,Վեոլիայի,, միջեւ բանակցություններ սկսվելու պատճառով, հարկ եմ համարում տեղեկացնել, որ դեռեւս փետրվարի 13-ին՝մինչ դատական փուլ մտնելը, ,,Լոռի-ջրմուղի,, հետ սկսված բանակցության փուլում, դիմեցի ջրմուղի իրավաբան Լիլիթ Էվոյանին, խնդրելով պարզաբանել, թե ինչու՞ ,,Վեոլիայի,, կողմից դատարան ներկայացված ,,հաշվի քաղվածքի,, մեջ/2017թ․հունվար-օգոստոս ամիսների համար/չի երեում 2017թ․հունվար ամսում իմ կողմից մուծված 2000դրամ գումարը, եւ ,,հաշվի քաղվածքի,, հունվար ամսվա սյունակում գրվել է ,,օ,, ։Իրավաբանն այդ հանգամանքը պատճառաբանեց նրանով, որ 2017թ․հունվարի հետ կապված տեխնիկական խնդիրներ կան։Նույն խնդրի առնչությամբ, ս․թ․փետրվարի 15-ին հեռախոսով հարցում ուղղեցի Էվոյանին, թե ի՞նչ կարգով պետք է այդ խնդիրը կարգավորվի․պարզաբանեց, որ պետք է ջրմուղին դիմում ներկայացնեմ։Ս․թ․փետրվարի 16-ին դիմեցի ,,Վեոլիայի,, Լոռու մարզային տեղամաս՝վՎանաձորի քաղաքապետարանի շենքում տեղակայված,որտեղ ինձ հատկացվեց դիմումի ձեւ, որում էլ ներկայացրի խնդիրը, պահանջելով կատարել հաշվարկի ճշտում։Դիմումս պատճենահանվեց եւ պատճեն հանձնվեց ինձ։Համակարգչավարն  ասաց, որ բաժանորդներին ստացական չի տրամադրվում՝դիմումի առնչությամբ, քանի որ նոր օրենքով արդեն այդ կարգը վերացել է։Նույնը հավաստեց նաեւ ջրմուղի իրավաբանը/հեռախոսով իմ հարցին ի պատասխան/։Իսկ տեղամասային աշխատողը, ով գրանցեց դիմումս, հավաստեց, որ խնդիրը շուտ չի կարգավորվի, քանի որ նման դիմումներ շատ կան եւ հերթի են դրված։Բանավոր հարցիս, թե ինչու՞ 2017թ․հունվարին մուծած 2000դրամ գումարը չի երեում 2017թ․փետրվարի անդորրագրում եւ դատարանին ներկայացրած ,,հաշվի քաղվածքում,,՝ համակարգչավարը պարզաբանեց, որ ես 2017թ․հունվարին մուծել եմ 2016թ․դեկտեմբերի համար/բնականաբար/․բայց այդ դեպքում ինչու՞ հունվարի համար արդեն գրվել է նոր սակագին՝,,հաշվի քաղվածքում,,/5399դրամ/․եթե հունվար ամսում մենք դեռ դեկտեմբերի համար ենք հաշվետու, ինչու՞ ջրի նոր սակագինը 2017թ․փետրվարից չի ամրագրվել, այլ՝հունվարից։Մինչդեռ 2017թ․հունվարի անդորրագրում այդ նոր սակագինը չկա․այսինքն՝դատարանի համար ներկայացվածը չի համապատասխանում իրական պատկերին/2017թ․հունվար եւ փետրվար ամիսների անդորրագրերը կցված են հայցադիմումի պատասխանին, եւ այդ անհամապատասխանությունն ակնհայտ է․,,հաշվի քաղվածքի,, հունվար ամիսը անհամապատասխան է 2017թ․հունվար ամսվա անդորրագրի հանդեպ/։Հետեւաբար, ինձ ներկայացված  32200դրամ ,,պարտքը,,՝անգամ նոր, վիճահարույց սակագնով,վերահաշվարկի անհրաժեշտություն ունի։Այս ամենի մեջ ես միտում եմ տեսնում ,,Վեոլիայի,, կողմից՝պարտքն ավելի մեծացնելու առթիվ։

Ինչ վերաբերվում է ՀԾԿՀ-ի կողմից հաստատված ջրի վարձի նոր սակագնին՝5400դրամ, այն չհայտնաբերեցի անգամ այդ որոշումն իբր հաստատած ՀԾԿՀ-ում կայքում/թեպետ՝ջրմուղի գրասենյակում ինձ խորհուրդ տվեցին որոշմանը ծանոթանալ ՀԾԿՀ կայքում/, եւ այդ մասին հավաստող միակ փաստաթուղթն առայժմ Մարդու Իրավունքների Պաշտպանի գրությունն է՝ինձ ուղարկված/գործին կցված/, որում վկայակոչվում է ՀԾԿՀ-ի որոշումը։Այժմ այդ որոշումը/ջրի սակագինը 2017թ․հունվարից 5400դրամ դարձնելու/ բողոքարկելու եւ չեղարկելու հնարավորություններն ուսումնասիրելու դիմում եմ ներկայացրել Հելսինկյան քաղաքացիական ասամբլեայի Վանաձորի գրասենյակ։Կից ներկայացնում եմ հետեւյալ փաստաթղթերը․

1․Լրացուցիչ տեղեկություններ։

2․,,Վեոլիային,, փետրվարի 16-ին ներկայացրած դիմումիս պատճեն՝ջրմուղի բլանկի վրա, եւ  նույն բլանկի վրա ջրի վարձի անդորրագրի հաշվեհամարի գրավոր նշումով՝գրասենյակի կողմից։

3․Տեղեկանք՝ՀՔԱ Վանաձորի գրասենյակի կողմից։

Առ դիր՝   6        թերթ

Դիմող՝                              Գայանե Հովսեփյան

                                                                                                                                           

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Ոչ կոռեկտ մեկնաբանությունները կհեռացվեն